saraerikacaroline

Det man vet lider man av

Kategori: Moments Like This

Ännu en gång har Caroline gjort det mest opassande och klantiga man kan göra, nämligen tappat bort sin plånbok för andra gången på 2 månader. Ska det här bli en vana eller, en gång varje månad kanske? Ska nog skippa den idén för mamma får panik/utbrott/självmordstankar/hallusinationer/hjärtklappning varje gång jag bekänner min klantighet.

Jag: Jo mammaa..
Mamma (paniken börjar synas direkt): Vad är det nudå?
Jag: Ehh jo jag har tappat bort plånboken.. igen..
Mamma: Caroliiine! Vart blablabla IGEN blablabla stulen blablabla spärra kortet blablabla hur kan du vara så jävla lugn?!?!

Den kvinnan vet hur man stressar upp andra. Apropå stressad så är jag en aning sen med min franskaläxa så den ska jag fixa med detsamma innan idol börjar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: