saraerikacaroline

Godnatt världen

Kategori: Moments Like This

Efter en riktigt lugn och skön helg har jag vilat upp mig rejält inför en ny vecka med plugg och annan shit. Ikväll blev det finmiddag hos Elise med några av hennes släktingar och efter det såg vi på Allt Flyter och en Wallander film. Trevligt värre, men nu är jag trött som ett as och ska strax gå och lägga mig. Är hemma helt solo så imorgon finns det ingen mamma eller lillasyster som kan slita upp dörren och väcka mig. Lovely!
Nu väntar sängen varm och gosig!

Kommentarer

  • sabbe säger:

    Just nu är du borta i Frankrike och har roligt! Själv sitter jag här hemma i kalla sverige och försöker plugga! Önskar vi kunde byta plats ;P <3

    2009-10-11 | 15:29:32
    Bloggadress: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: