saraerikacaroline

Trevligt med sällskap...

Kategori: Moments Like This

Hjääälp! Här sitter jag hemma i huset alldeles ensam och rädd. Eller egentligen är jag inte ensam och det är det som gör mig så rädd! Mitt sällskap befinner sig ca en halvmeter ifrån mitt huvud och det skrämmer skiten ur mig!!




Myys...

Förövrigt har jag spenderat denna fredagskväll med film och plugg (!!) Är sjukligt trött på fredagarna efter en skolvecka så jag kände att jag och Spider ligger på samma nivå socialt. Såg Ten Inch Hero som var en riktigt härlig film och slutade sådär lyckligt som alla andra romantiska komedier gör (snyft)

I morgon ska jag upp relativt tidigt för att cykla till farmor där jag ska sätta plant med familjen. Helgen kommer alltså spenderas på ett kalhygge med mygg och lera, jippie! Tar med mig bikinitoppen så kanske jag får lite färg som en liten bonus.

Carro ska sova nu och säger godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: