saraerikacaroline

Mentorsdag imorgon

Kategori: Moments Like This

Det här funkar inte. Jag får absolut ingenting gjort när jag ska plugga vid datorn. Försökte skriva en början på talet som vi ska ha nästa vecka, det ska handla om tid, men det sket sig efter tre meningar. För ta tag i plugget på söndag eller nått.. Hela min kvällsplanering blev förskjuten en (viktig) timme för att bussen fick punka mitt emellan Stugun och Östersund vilket gjorde att jag satt ute i skogen en timme och såg minuterna långsamt försvinna. det jag hann med ikväll var iallafall att baka nogatrutor som jag ska bjuda klassen på imorgon. Alla ska ta med sig egen lunch men också bjuda på kakor som hela klassen får smaka på. Jag tror det kommer bli riktigt roligt, och gott!!

Oj, nu gick lampan i rummet sönder så nu skriver jag i mörker. Sov sött mina vänner och ovänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: