saraerikacaroline

Härliga helg

Kategori: Moments Like This

Helgen blev inte i närheten av vad jag hade planerat men på ett sätt är jag glad för det. Egentligen skulle jag på födelsedagsfest i stan till en kompis som snart fyller år men imorse när jag vaknade ville jag inget hellre än att skita i alla planer och bara göra vad vad än som faller mig in. Så jag bestämde mig för att följa med mamma, Linnéa och Maria upp på stuguberget på picknick!



Upp på toppen skulle vi



Maria ser ut att vara några år äldre än Linnéa



Påväg upp



Utsikt från toppen. Är den inte toppen?



Stugun i all sin glans



Och matsäcken såklart!



Träffade på en omysig krabat.
Bildkvalitén behöver inte diskuteras..

Dags för middag på verandan i kvällsolen. Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: