saraerikacaroline

Vasalopp och kladdkaka

Kategori: Moments Like This

Imorse när jag vaknade fick jag nästan panik då jag insåg att klockan var 20 över 12! Så istället för frukost blev det lunch och kladdkaka framför TV:n som visade att Vasaloppet var i full gång. Min pappa har bestämt sig för att åka nästa år och det ser jag verkligen fram emot att se med tanke på att han åker skidor ungefär tre gånger per år..

Efter att jag har bytt om och gjort mig iordning för dagen ska jag höra efter om jag ska jobba i veckan. Någonstans i bakhuvudet ligger en obehaglig tanke och gnager, att jag pga lågkonjunkturen och all skit inte får jobba mer. Inatt däremot drömde jag att jag kom till jobbet och såg ett skrivbord med en gullig liten mini-dator, och på tangentbordet stod det att det: Till Caroline! Ibland gillar jag inte att vakna..

Nu ska jag kila på ICA!

<3 Caroline

Kommentarer


Kommentera inlägget här: