saraerikacaroline

Vad har jag gett mig in på..?!

Kategori: Moments Like This

Tihi nu sitter jag och chattar med utbytesstudenten som ska bo hos mig i en vecka i slutet av mars. Shit vad nervös jag blir när jag tänker på att jag ska ha en främmande kille som ska bo i MITT HUS! Jag försöker lära känna honom lite bättre via MSN men smilisarna visar inte direkt hans personlighet och bara för att han gör flera glada gubbar betyder det inte att han är en glad person precis. Fast jag tror att han är det, lite underlig bara har jag fått en känsla av. Han visade mig just en bild av "mont saint michel" dit vi kanske ska när jag åker till honom i oktober.

Rätt så fint ändå!

Nu har jag iallafall jobbat klart för den här gången så imorgon ska jag följa med min familj till farmor (som bor så gott som i skogen) och åka ut med skotern och grilla. Det var ett bra tag sedan jag följde med min familj någonstans så nu tänkte jag passa på att umgås lite så dom inte börjar utesluta mig ur familjen..

Nu blir det en stund framför TV:n och möjligtvis lite plugg (om jag orkar ta mig upp på berget)..

//
Carolicious

Kommentarer


Kommentera inlägget här: