saraerikacaroline

Tisdag

Kategori: Moments Like This

IIIIIIIIIIhhh vad jag har mycket att berätta! Inget viktigt och än mindre roligt, men iallafall! Såhär blir det när jag inte har tillgång till dator så ofta som jag skulle vilja. Aja nog om det. Sitter nu och lyssnar på låtar från årets melodifestival och har konstaterat att vinnaren var ett annorlunda bidrag men ändå helt okej (coolt att hon kan låta som en kvinna ena stunden och en man sekunden efter!). För att förvirra er lite hoppar jag snabbt över till att berätta att hela min kropp är helt slut! Först och främst för att jag har varit på body pump idag, vilket för övrigt är jätte kul, och dels för att jag var tvungen att springa till bussen för att inte missa sista skjutsen hem till Stugun.
En liten (väldigt liten faktiskt) rolig sak som hände idag var när mamma stod på affären och skulle betala. Då stod min kompis mamma bakom henne och frågade om jag skulle komma hem idag, samtidigt som hon pekade på russinburken mamma hade köpt.. Borde jag ta allvarligt på frågan om russin har blivit en allvarlig last för mig? Nä, det tar vi en annan gång.

Om jag har fattat det hela rätt ska min klass åka långfärdsskridskor på idrotten imorgon. Hur kul är inte det! Problemet är bara att om det skulle komma något slags hinder på isen (tex en vak, en gammal långsam gumma eller liknande.) skulle jag förmodligen vara en livsfara både för mig själv och kanske gumman eftersom jag är sämre än småbarnen på att bromsa. Men men det tar vi imorgon, nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att jag kan röra mig imorgon med tanke på dagens träningspass.

På återseende gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: