saraerikacaroline

Tisdag

Kategori: Moments Like This

Efter skolan idag åt jag, Josse och våra mammor middag tillsammans på stan innan vi skulle bege oss till skolan igen. Nej, vi har inte skolkat eller gjort något annat olovligt utan vi och resten av de som ska få besök av fransoserna och fransyskorna skulle på ett informationsmöte. Nu är det bara lite mindre än två veckor innan de kommer!!

Väl hemma i skogen igen har jag gjort mig en fruktsallad med vaniljglass och nu ska jag slå mig ner framför TV:n. Egentligen borde jag läsa ut en bok som är på några hundra sidor men den tar jag itu med på bussen imorgon istället. Tror också att jag kommer ha några timmar över i veckan eftersom jag har gått och dragit på mig en förkylning. Jag vaknade inatt runt halv tre och trodde att någon stoppat knivar i halsen på mig, framför allt för att det gjorde så ont men det berodde nog också på att jag drömde så sjuka mardrömmar (alltså inte sjuka utan sjuka). Tanken nu är iallafall att jag ska stå över träningarna tills jag är helt frisk igen! En bra medicin enligt mig är soffan, därför tänkte jag släpa mig dit nu med det samma.

Ha det bra bättre bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: