saraerikacaroline

monnight

Kategori: Moments Like This

Aaaaaaaaaaaaah, jag blir galen! Sitter och tittar på "the final dance" från Step Up 2 och blir så grymt avundsjuk på dansarna. Om jag bara var hälften så bra som dem skulle jag vara riktigt stolt över mig själv. Idag har det varit en sån dag då jag knappt kan lyssna på musik utan att börja dansa. Folk som ser mig gå ut och gå och inte ser att jag lyssnar på musik borde tro att jag har någon slags störning eftersom det hela tiden sprätter i mina armar och ben. Aja, jag bor i en liten by så vem bryr sig.
Snart ska jag sticka iväg till Elise en sväng så lite av min överskottsenergi försvinner.

Hejhopp så länge!

Kommentarer

  • Minna säger:

    Värst vilken blogger du har blivit då, men det gillar vi ;)

    2009-03-02 | 21:12:09

Kommentera inlägget här: