saraerikacaroline

Stackars lilla flicka

Kategori: Moments Like This

Det är aldrig roligt att vara sjuk men just nu passar det verkligen inte! Under varje lov tappar jag tidsuppfattning och rutiner totalt men sportlovet lyckades jag ta mig igenom lovet utan större förändringar. Men såklart har jag blivit förkyld så nu vandrar träningrutinerna iväg med raska steg.. Jag ska fortsätta ta det lugnt några dagar så att inte förkylningen blir värre, vill komma tillbaka på banan så snabbt som möjligt! Därför bestämde jag mig för att bara gå en halv dag i skolan idag och tog den tidiga bussen hem. Jag "sparade" tre timmar på det och istället för att sitta och klaga om "hur synd det är om mig" åkte jag hem, både för min och mina kamraters skull. Men! Innan jag begav mig hemåt köpte jag mig ett par jeans från bik bok. Jag har fått för mig att det hela tiden är så synd om mig så fort jag känner mig minsta lilla krasslig så därför intalar jag mig själv att jag är värd nya jeans, lite extra glass osv.

Mamma står i köket och lagar tacopaj så jag ska pallra mig dit och hjälpa henne. Köpte även en tröja till henne idag som jag ska ge henne nu. Det är roligare att överraska folk än att själv bli överraskad!

Ha en fin eftermiddag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: