saraerikacaroline

Jobbajobbajoooba

Kategori: Moments Like This

Caroline är hemma på lunch men ska snart iväg och jobba igen. Att kliva upp klockan 7 på lovet känns inte så lockande men då slipper jag iallafall vända på dygnet som jag annars brukar göra under loven.
Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Det enda jag aldrig tänkte jobba med var att sitta på ett kontor, men det gör jag. Den enda gymnasielinje jag aldrig tänkte gå var samhälle IT, men den har jag sökt till.. Vad händer?! Jag verkar ha blivit hjärntvättad av min lärare Göran som tydligen fått mig att tro att datorer är det enda som finns. Fast å andra sidan tror jag att datorn kommer vara framtidens viktigaste verktyg. Nej nu är det slutpratat om datorer, dags att åka iväg på jobbet igen!

Ha en trevlig måndag!
Kärlek från moi, Caroline

Kommentarer


Kommentera inlägget här: