saraerikacaroline

Jag vill ha hela världen

Kategori: Moments Like This

Egentligen har jag inte tid att sitta här men jag var tvunga att bara "checka läget" i si sådär.. en timme. Måste läsa ut en bok som jag ska skriva en analys på imorgon och än så länge har jag 200 fucking sidor kvar!! Vet inte hur jag alltid lyckas hamna i denna tidspress. Nej nu är det dags att ta sig i kragen och slänga mig ner i soffan i några timmar.
See you!

Counting all the assholes in the room
Well I'm definietly not alone

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gillar den där meningen alltså, volbeat you know! Ditt, mitt och rebeccas uppträdande in my livingroom. Det e så de ska va!:D

    2009-03-24 | 20:37:04
  • elise säger:

    det var såklart från mig din gris!

    2009-03-24 | 20:37:56

Kommentera inlägget här: