saraerikacaroline

Heeeeeey macarena

Kategori: Moments Like This

Gamla godingar hänger alltid kvar på topplistan!

Nu har jag gjort mig iordning väntar nu på att klockan ska ticka sedan bär färden av in till stan. Väl där ska jag träffa Sabina och Karro för en svängom på stan. Hoppas på att hitta lite nödvändig plagg, såsom strumpor och underkläder. Strumpor är kanske inte det roligaste att shoppa men eftersom vintern/våren inte vill ge mig den efterlängtade värmen är det kanske bäst att hålla fötterna varma ett tag till. Nu hoppas jag på ännu en trevlig kväll för att den här helgen ska bli komplett. Gårdagen var väldigt trevlig med bandymatch, middag med kanske 50 pers och efter det lite smått och gott med roliga människor. Hinner inte skriva så mycket mer, dags att dra mig ner mot bussen.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: