saraerikacaroline

090305

Kategori: Moments Like This

Nu är det brottom! Dags att packa hamburgare, dricka och tillbehör för snart bär det iväg till skogen. När vi har tillbringat några timmar i skoterlukten ska jag hem och sen snabbt iväg till stan för ikväll är det träning på Step In. Är lite spänd inför det eftersom jag inte har varit med förut medan resten av laget har tränat på gruppassen där i flera veckor. Men jag tror och hoppas att det är riktigt roligt!

Imorgon blir det troligtvis stan på dagen och träning på kvällen och på lördag har vi match. Om jag inte ska spela (eftersom jag har missat några träningar)  tänker jag iallafall komma och titta.

Nu måste jag dra på mig täckbrallorna (eller täckisarna som Linnéa och Maria säger) och göra mig redo för färden. Apropå täckning så är den så gott som obefintlig dit jag ska, så ha en riktigt bra dag!

//Caroline

Kommentarer


Kommentera inlägget här: