saraerikacaroline

Yippieyey!

Kategori: Moments Like This

En dag avklarad på jobbet! Det är alltid segast i början då man inte har kommit igång riktigt men bara jag ger det några dagar kommer det gå fint. Som tur är har det kommit en till sommarjobbare som inte heller kan så mycket vilket gör att jag inte behöver känna mig blåst helt ensam... Förresten så kan jag meddela att denna sommarjobbare är en KILLE (dock typ 10 år äldre än mig) och SNYGG! det kanske inte blir så tråkigt som jag först trodde ändå, hehe.

Det jag har hunnit med idag är alltså att jobba, sprungit och ätit middag. Nu ska jag ta mig en dusch innan jag möter upp Elise för en sommarfika med min blivande sambo. Puss på det!

+Dagens plus- Gott fika!!
- Dagens minus- Alla timmerbaggar som finns överallt, till och med inomhus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: