saraerikacaroline

Here we go again

Kategori: Moments Like This

Vilken härlig helg jag har haft! Klassfest med mina härliga vänner fyllt med fart och fläkt på fredagen och en lugn filmkväll på lördagen. Härlig kombination! Idag har det varit en städdag vilket inte är fullt så härligt men resultatet är desto bättre. Håller på att städa ur stugan där jag bott lite då och då för att istället flytta ihop men Elise i slutet av denna sommar. Längtar såå! Problemet är att vi redan är oense om vilken färg gardinerna ska ha haha.. Hur det här kommer sluta får ni veta senare.

Ikväll blir det en tidig kväll bestående av film och lite klinkande på gitarren. Ska börja jobba imorgon klockan 8 och för att huvudet ska orka hänga med i det krångliga datasystemet måste jag vara riktigt utvilad. Det fick jag lära mig förra gången jag jobbade och gick till sängs några timmar försent..



Tre banditer! Sånna finns det gott om i Usa, Mexico och Frankrike.


På återseende mina vänner!

Kommentarer

  • sabbe säger:

    Yeah! Fast jag tror inte de finns så där snygga banditer i Usa, Mexico och Frankrike! hihi<3

    2009-06-14 | 23:01:24
    Bloggadress: http://sabinaellinor.blogg.se/
  • Elajsa säger:

    Ne ni var riktigt snygga, vilka kex! ;)

    Ja vi får se, men det ordnar sig ena längden får väl du bestämma av gardinen då och jag andra haha:D

    2009-06-14 | 23:10:59
    Bloggadress: http://eliseestelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här: