saraerikacaroline

Måste få klaga lite bara

Kategori: Moments Like This

Vilken dag alltså! Vaknade halv 2 inatt och trodde det var morgon, och med världens halsonta så jag trodde jag skulle dö sakta men säkert. Efter det vaknade jag ungefär varannan timme och bara hoppades på att det skulle bli morgon någon gång. Det var helt klart en mardrömsnatt. Dagen på jobbet har för övrigt flytit på bra men varje gång jag sväljer känns det som att någon skär halsen av mig. Fick veta idag att jag ska inventera på jobbet på LÖRDAG från 7 på morgonen till senast 4 på eftermiddagen!!! Det betyder en tidig kväll på fredag och säkert en minst lika tidig kväll på lördag då jag troligtvis kommer vara rätt död. Vi blir iallafall bjuden på pizza på lördag också tjänar jag ju lite extra pengar så det kan nog vara värt det ändå he he.



Nja jag vet inte riktigt om det där med färgat nagellack funkade...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: