saraerikacaroline

Sammanfattning av helgen

Kategori: Moments Like This

Helgen har varit helskön och inleddes i fredags med studenten. Tittade på studenternas flak, fikade med vännerna, sa farväl till en vän, föråt mig på easterns 4 små rätter, festade och såklart stod och dansade och sjöng vid rådhuset med studenterna och andra glada Östesundsbor. På lördag blev det hemfärd till Stugun och kvällen spenderades med några härliga brudar. Idag har jag suttit vid datan och spelat gitarr, finns inte så mycket mer att säga om det.

Imorgon ska jag toppa mig så håret blir fint till avslutningen som är på fredag förmiddag. På kvällen blir det förhoppningsvis klassfest som avslutning på ettan och som "hejdå" för de som ska byta klass nästa år. Sen är det looooov!
Imorse vaknade jag med världens härligast känsla i kroppen och den har hållt i sig hela dagen! Hoppas det fortsätter såhär. Dags att säga godnatt innan mina ögon slocknar, sov sött!

(roligt inlägg kände jag, men jag är trött. Klockan är halv 10.. ehe ehe)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: