saraerikacaroline

Lätt att vara efterklok

Kategori: Moments Like This

Min hals dödar mig! Borde inte ha badat i sjön i fredags för riktigt så badvänligt var inte vattnet. Men men jag hade iallafall roligt och det är huvudsaken. Får ligga lågt med träningen nu ett tag tills halsen blir bättre så ikväll ska jag spendera några timmar framför TV:n,  äta vindruvor och förbereda mig mentalt för ännu en vecka med fraktsedlar, specar, fakturor, plocklistor osv.. Nej för att jag verkligen ska orka allt ska jag nog ta mig ett varmt bad ikväll också och måla naglarna. Jag läste i en tidning idag att starka färger gör oss på bra humör och det räcker tydligen med att måla naglarna för att vi ska bli piggare! Värt att testa tycker jag, även om jag inte tror att jag kommer känna någon skillnad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: