saraerikacaroline

Terränglöpning is the shit

Kategori: Moments Like This

Mina ben är trötta och knoppen likaså. Tog en springrunda i en skoterled idag och jag klan konstatera att terränglöpning är såå mycket roligare än löpning efter en vanlig bilväg. Det finns så mycket att titta på som får tankarna att rusa iväg och träningen blir mycket lättare! Är rätt stolt att jag hittade rätt väg på en gång. Jag brukar annars vara en expert på att virra bort mig själv och det är inte bara i skogen utan också i stan där det ändå finns skyltar var och varannan meter.
Redan nu har jag funderat på hur det ska gå i sommar när jag inte kan åka till Step In när jag vill och gå på alla roliga pass. Om som grädde på mosen kommer jag jobba med att sitta inne på ett kontor flera veckor i sträck. Hur faan kommer jag se ut efter sommaren?

Nu har jag tagit mig en varm dusch och ska strax krypa ner i sängen. Sov sött vakna blött!

Kommentarer

  • sabbe säger:

    Håller helt med! De är roligare att springa i skogen än vid en bilväg! hiih<3

    2009-06-10 | 10:30:12
    Bloggadress: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: