saraerikacaroline

Stökar på hemma

Kategori: Moments Like This

Ikväll har jag fått uppleva mina egna humörsvängningar då jag ena stunden var irriterad och stressad på allt och alla och i nästa stund gick omkring i huset och sjöng för mig själv med världens bästa känsla i kroppen. Hur allt vände så snabbt kan man undra! Kanske var det för att pappa kom hem med pizza, kanske för att jag är så excited inför imorgon eller kanske för att jag fått reda på mina betyg (som ioch för sig var sämre än förra året men som ändå var helt okej). ELLER så kanske det är allt det där! Dags att packa väskan och ta mig ett bad innan jag går och lägger mig. Bäst att vara utvilad till morgondagen och dess bravader :D

Grattis till min pappa och broder som har namnsdag idag! Björn var namnet.



Pappa på Teneriffa 06, när han mår som bäst!



Wannabe-pappa, dock med en cola.
Fredrik 2006

Kommentarer


Kommentera inlägget här: