saraerikacaroline

Sikta och skjut

Kategori: Moments Like This

Jag tror min bror älskar mig. Kom nyss hem för att äta lunch och såg att dörren hans rum var stängt (= han sover), jag såg också stereon som står ca 1,5 meter från väggen mellan hans rum och vardagsrummet. "Hehe" tänkte djävulen på min vänstra axel samtidigt som jag vred på stereon på högsta volym. Det gick några minuter innan stereon stängdes av och släpande steg drog sig tillbaka till rummet... Men hallå, varför inte ta chansen att retas när jag själv har varit uppe sedan halv sju och är pigg som en gris i england?! 

Är som sagt bara hemma för att äta och ska snart bege mig tillbaka på jobbet. Det konstiga är att även om jag sitter vid datan i 8 timmar varje dag är det första jag gör när jag kommer hem att... sätta mig vid datan! Herregud vart är världen påväg?

Ha en bedårande dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: