saraerikacaroline

En kamera utan bilder

Kategori: Moments Like This

Årets midsommar var riktigt lyckat med härligt folk och roliga aktiviteter. Bland annat åt vi god mat, badade badtunna, badade i sjön, bastade, åt god mat, gjorde midsommarstång (även kallad majstång..), lekte lekar, spelade kubb och mycket mer! Kort sagt var det en härlig kväll som jag gärna gör om snart. Tyvärr glömde jag bort att ta kort så de kanske kommer senare om jag får lite bilder skickade av de andra som var där. Kvällens planer är att ta det lugnt, äta och dricka gott, lyssna på musik och snacka, det är just vad jag behöver en dag som denna! Som tur är får jag sällskap av Josse och Elise så slipper jag sitta och snacka med mig själv, diskusionerna blir rätt enformiga och tråkiga då.

Dags att fräscha till sig lite innan jag drar mig iväg ut i stora Stugun!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: