saraerikacaroline

Det går fort när man har roligt

Kategori: Moments Like This

Gårdagen blev inte så lugn som jag trodde men vad gör det! För första gången i mitt liv har jag somnat hos en kompis och vaknat tidigt på morgonen fundersam över vart tiden tog vägen. Imorse smög jag hem från Josse klockan 7 sådär riktigt fräsch med gårdagens smink, ruffsigt hår och oborstade tänder. Finns en hel del att säga om kvällen men jag låter bilderna säga sitt istället.





Haha jaaha..?

Typiska tonårsflickor i Stugun, kepsen på hövve snus i käften

Dags att möta upp Elise för en prommis i finväre! Hare gött

Kommentarer

  • Sandra säger:

    så är ju dock inte flickorna i nybuan:D som tur är;)

    2009-06-21 | 22:38:46
  • Minna säger:

    Hahaha ni är ju för roliga :)

    2009-06-22 | 00:27:11
    Bloggadress: http://minnachristina.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vet inte en enda som ser ut så i stugun

    2009-06-24 | 22:11:34
  • Jossä säger:

    Haha bitter :)

    2009-06-27 | 00:28:30

Kommentera inlägget här: