saraerikacaroline

Sommaren är kort, det mesta regnar bort

Kategori: Moments Like This

Jaha, så var sommaren över.. Men den varade ju i en hel vecka så vi får vara nöjda ändå! Okej den kanske inte är över helt för med tanke på att vädret växlar snabbare än humörsvängningarna hos en gravid kvinna kanske det fina vädret återvänder snart igen. Under tiden molnen vrider ur sig passar jag på att städa mitt rum istället, vilket är vad jag ska göra snart. Men innan jag tar itu med spillrorna från orkanen Caroline ska jag gå ut och gå med min kära moder!

Lite bilder från helgen och Sundsvalls gatufest:





Denna kvinna var störtskön och bjöd verkligen på sig själv!



Karro med K & Carro med C



Hade tyvärr ingen annan bild på hela gänget.
Sabina, Josse, Johannas bakhuvud, Karro & Minna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: