saraerikacaroline

Hallelujah

Kategori: Moments Like This

Jippie! Äntligen klar med arbetet om de olika ideologierna. Kan tyvärr inte påstå att det ens ligger på top 100 av mina tidigare arbeten men att ha legat inne i två dagar gör att jag inte ens kan tänka klart. Har även för första gången i mitt liv gjort allt jag sa att jag skulle göra idag; titta på bandymatchen gjorde jag medan jag och min familj åt tacos framför tv:n, innan dess duschade jag, fixade naglarna och gick omkring med hårinpackning, samt åt nyponsoppa med glass. Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder och gå ut en sväng med Lucas innan jag går och lägger mig.

Go'natt från mig!

såg även stomp the yard idag, för andra gången den här veckan..

Såg även Stomp the Yard idag, för andra gången den här veckan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: