saraerikacaroline

Just Dance

Kategori: Moments Like This

Härlig dag idag! Eftersom vi hade prov igår fick vi extra sovmorgon idag och efter det hade vi bara två lektioner, plus klassråd där vi fick lite mer information om inriktningarna och olika val. Efter det gick jag och några tjejer från klassen och tog en fika på Törners vilket såklart var lika mysigt som vanligt! Efter mycket skratt och skvaller tog jag bussen till min moster, åt middag där och for sedan vidare för att titta på en liten "stuga" där jag kanske kommer bosätta mig de dagar jag har träning eller dans. På tal om dans så var jag och dansade idag igen och det var minst lika roligt den här gången, om inte snäppet roligare. Vi började på en dans som jag verkligen ser fram emot att lära mig helt!

Nu tickar klockan på som aldrig förr, dags för sängen! Nattinatti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: