saraerikacaroline

Helg ljuva helg

Kategori: Moments Like This

Äntligen helg igen! Veckan gick så otroligt snabbt att jag inte ens har hunnit planera vad jag ska göra i helgen. Troligtvis ska jag och några brudar träffas och umgås imorgon kväll och ikväll ska jag först till Elise och sedan ska jag träffa Rebecca en sväng. Skulle egentligen på träning i stan men hade tyvärr ingen skjuts.. Hade verkligen behövt träna med tanke på att jag drog i mig en stor morotskaka och ett stort glas varm choklad med grädde idag när jag var och fikade med Sabina, Karro och deras trevliga kompisgäng efter skolan. Roligt, mysigt och gott!

Dags att röra på mig om jag ska hinna göra någonting innan let's dance börjar!



Några av flickorna som till och med får skolan rolig! puss

Kommentarer

  • sabbe säger:

    hihi<3

    2009-01-23 | 18:19:14
  • josse säger:

    hihih vilken bild!

    2009-01-23 | 22:53:56

Kommentera inlägget här: