saraerikacaroline

Ute faller snön..

Kategori: Moments Like This

..tralala! Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag tittar ut genom fönstret. Vintern verkar aldrig vilja ge med sig, fast det är iochför sig bara januari är men jag längtar redan efter sommaren! Typiskt mig som aldrig kan vara nöjd.


Taget för några minuter sedan


Idag är det måndag men jag sitter hemma vilket innebär att jag fortfarande inte känner mig 100% okej, har en obehagskänsla i magen.. Och med tanke på att min klass ska på studiebesök hos en skitstation idag(eller reningsverk som det också kallas) så kanske det är lika bra att jag stannade hemma. Jag skulle nog inte klara av lukten.
Så istället tänkte jag försöka fördriva tiden på bästa sätt här hemma. Har redan målat några skisser (har kommit på att jag vill lära mig måla, höhö) och spelat lite keyboard (eftersom jag inte har någon gitarr fick den duga) men jag ledsnar så fort på allt jag gör. Jag känner på mig att det här blir en lååång dag..

Skolan började för fem minuter sedan och jag är redan less på att vara hemma, lyckat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: