saraerikacaroline

Hallå!

Kategori: Moments Like This

Jag har knappt tid att skriva inlägg längre! Mina dagar bara flyger förbi; kliver upp, tar bussen in till stan, går på skolan, träning, tar bussen hem. De dagar jag inte har träning är det ungefär samma process fast träningen byts ut mot läxläsning.
Under tiden jag inte har uppdaterat har jag också hunnit med att börja dansa på Wendlas vilket är någonting som jag velat gjort länge men aldrig tagit mig tid att göra. Än så länge har jag bara dansat en gång så jag klassas totalt som en nybörjare. Visst, jag känner mig ganska oproffsig när jag försöker mig på några steg som ser hur simpla ut som helst när dansledaren gör dem men när jag ska göra dem ser det ut som en helt annan koreografi. Men visst är det härligt att vara en nybörjare ändå? Vad gör det då om jag gör fel, det är ändå ingen som förväntar sig att jag ska vara bra!
Imorgon är det dans igen och jag längtar för det är såå kul!

Apropå ingenting.. Jag har ett dilemma! Jag har 9 dagar på mig att bestämma om jag vill gå kvar på samhälle språk eller inte. Och jag har ingen aning om vad jag vill!!! Egentligen spelar det nog ingen roll vilken samhällslinje jag går för jag lär ändå kunna utbilda mig till var jag vill eftersom jag måste läsa vidare hur som helst. Ska grubbla vidare på det så får vi se hur det hela slutar.

Ska snart iväg till Josefine och titta på Step Up 2. Har sett ettan och den var rätt bra men som regel brukar tvåan vara sämre.. Får se om den här filmen följer trenden! Trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: