saraerikacaroline

Dags att växa ifrån dukat bord

Kategori: Moments Like This

Tänkte fortsätta fixa lite med bloggen men orken försvann. Istället ska jag gå och ta mig en dusch innan jag ger Linnéa och Maria kvällsfika. Mamma och pappa är borta i några timmar till så jag får aggera barnvakt ikväll. Sen får jag inte glömma bort alla tusen ord som vi har i glosor till imorgon heller.. MEN! En positiv sak är att vi har sovmorgon imorgon så vi har bara två lektioner innan vi slutar.
Jag har en till rolig sak att berätta, jag ska nämligen (om än bara för några dagar) bo i en gullig liten stuga vid stan, vill inte säga vart ;) Det ser ut precis som en etta fast i stugformat vilket gör det hela mycket mysigare. Det betyder alltså att jag måste börja ta lite ansvar.. Kul men jobbigt värre! Kommer troligtvis inte kunna blogga lika ofta eftersom jag inte har någon dator där, men jag tar chansen så fort jag får syn på en!
Så nu är det dags för mig att packa väskan med träningskläder och allt innan jag hoppar in i duschen!

Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: