saraerikacaroline

4/2-09

Kategori: Moments Like This

Hej hallå!
Hemma i byhålan igen. Mamma bad så snällt och mutade mig med en mysmiddag för att jag skulle komma hem och bara tanken på stort dukat bord med potatisgratäng, kyckling, stekt svamp, ost och kex mm gjorde valet enkelt. Så nu har jag ätit middag med familjen och ska snart sätta igång att plugga inför morgondagens geografiprov, suck!

Dagens roligaste timme idag var utan tvekan idrotten, skridskor.. Har aldrig känt mig så dålig på någonting tidigare tror jag. For in i sargen (stavning?) tre gången i en omgång av "under hökens vingar kom" bara för att jag inte kunde bromsa. Och ett tips; Sätt dig aldrig ned om det går för fort, det gör lika ont att fara in i sargen ändå!
Jag sa till min idrottslärare att jag är en fara för mig själv, svaret jag fick var "för dom andra också..!" Hehe lyckat!

På fredag har jag planerat in en härlig kväll med några underbara brudar och på lördag kan det hända att det blir bio, om inte planerna hinner ändras. Dags för plugg, ha'de bra!

Grattis underbaraste Rebecca Berg!
Älskar diig<3






Du är underbar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: