saraerikacaroline

Någon lämnade kvar sina husdjur, dammråttorna.

Kategori: Moments Like This

Sådär ja! Nu har B-man fått nyckeln till lägenheten och två nöjda tjejer ska flytta till egna place i vecka. Någon som däremot INTE var nöjd idag var min moder som jag drog med till stan för att städa ur Sofias lägenhet som jag inte ens finner ord för att beskriva hur skitigt det var. Han som bodde där innan kan inte ha städat på några år, ärligt talat. UUUUrk! Hur som helst, jag är trött men glad efter dagens slit och blev inte mindre glad när jag fick ett sms av Josefinaste där hon berättade att jag är bjuden på middag imorgon. Då ska vi tjejer som gick i nian tillsammans träffas och äta och snacka skit, vilket är två saker som vi verkligen är bra på ;) Men innan jag ska träffa dem ska jag förhoppningsvis jobba och tjäna lite välbehövliga kronor efter julens plågsamma utgifter.

Nu ropar mamsen att det är mat, än så länge får jag maten serverad and I love it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: