saraerikacaroline

Mysmiddag med mysbrudar

Kategori: Moments Like This

Dagen började vid kvart över 7 då jag sovande pinade mig igenom morgonrutinerna, dvs frukost och borstatänderna. Det sköna med lov (speciellt när man bor i Stugun) är att jag aldrig sminkar mig eller fixar håret så där sparar jag lite tid. Dock var jag ändå sen till jobbet med ungefär 10 minuter, men ingen sköt en kula mellan lysmaskarna för det så jag slapp åka plingplongtaxi till plåsterhuset. Jobbdagen är iallafall snart över och jag ska strax bege mig hem för att sedan snabbt som blixten byta riktining och åka till Nybuan som ligger ännu längre bort än Stugun (sett från Östesund). Där ska jag tillsammans med några riktigt underbara människor hälsa på Matilda (som också är lika underbar) och äta middag. Det ska bli myspys med tanke på att det var ett tag sedan alla vi tjejer träffades sist.
Sista fakturan är nu skriven och jag beger mig hemåt i den outhärdiga värmen.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: