saraerikacaroline

Kaos

Kategori: Moments Like This

Det var en lite speciell dag idag, med speciella händelser. När jag satt där hos frisören med färg fulla håret frös vattnet?! Det enda jag kunde göra var att ringa mamma som fick hämta mig och jag fick skölja ur färgen hemma istället efter att färgen hade verkat klart. Resultatet blev helt okej tror jag.. Avgör själv!
Dagens andra ovanliga händelse var att jag har städat ur hela mitt rum på möbler och prydnader inför flytten. Rummet är tomt men jag är full av lycka (plus liiite sorg över att lämna livet i stugun..)

Jag orkar varken visa er bilder på hur rummet eller min hårfärg ser ut, jag är helt enkelt en tråkig bloggerska.
Dags för en stunds vila framför TV:n och When a man loves a woman tillsammans med familjen♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: