saraerikacaroline

Jag vet att jag förvirrar er

Kategori: Moments Like This

Känslan är så konstig, bra, dålig, härlig, hemsk, jobbig, rolig, ja jag vet inte hur den ska beskrivas. En del av mig tycker att det ska bli härligt med jul och allt som hör till men en annan del av mig är extremt oroad över det ena och det andra. Bland annat har jag försökt att hitta en lägenhet i några månader och hux flux har jag två stycken!! Mamma hotar med att vi måste säga av oss den nya om ingen annan vill ha den andra.. Jag dör om det blir så. Kanske inte, men jag gråter seriöst!

(en timme senare, hann inte publicera inlägget)
GAAAAAAAAAAAAAAAH! Innan jag ens hunnit skriva klart inlägget har min älskade underbara ängel Sofia bestämt sig för att hyra ena lägenheten! I'm flyyyyyyyyyyying, högre än Idol-Erik ska ni veta! På en timme var min oro över och i och med det kan jag sova gott inatt. Och fira jul utan hjärtklappning. Och släppa loss och ha kul på nyår. Och flytta in i min nya lägenhet. Och säga att livet är underbart trots allt. Och säga: Det ordnar sig alltid!

Godnatt mina obefintliga läsare, jag ska springa runt byn och skrika mitt glädjaskrik!

Kommentarer

  • sofia b-MAAAAAN säger:

    AJM FLYYYYING ÖVER ATT JAG FÖR FLYTTA IN TILL STAN IGEEEN <3 :D:D:D

    2009-12-23 | 23:27:01

Kommentera inlägget här: