saraerikacaroline

Here I am, again

Kategori: Moments Like This

Jag vet att ni har saknat mig, men nu är jag tillbaka (innan jag försvinner en vecka till Spanien)! Vi kan kalla det sommaruppehåll eller nått.

Hur som helst så har jag en hel del att berätta men jag vet inte vart jag ska börja, därför blir det en snabb sammanfattning:
¤ Har varit ensam hemma i två veckor och lekt vuxen vilket betyder att jag har jobbat, städat, tvättat, klippt gräset mm. Ingen större fara skedde under tiden och det är jag riktigt stolt över! Mina grannar tror säkert att jag var nära på att dö härom dagen men egentligen var det bara en skollhet tomat som jag tappade mellan brösten och gjorde att jag skrek för full hals.

¤ Varit på Storsjö Yran och yrat omkring bland tusentals människor och bra artister. Jag behövde verkligen en helg med mina närmsta vänner när jag bara fick roa mig, det var år och dar sedan sist! Bilder kanske kommer senare...

¤ Idag var jag i Sundsvall med min moder och broder och shoppade loss på mammas pengar eftersom jag själv tappade bort min plånbok och spärrade kortet (som jag återfann några timmar senare, det nya kommer inom kort).
Det blev några linnen, en kjol, bikinitrosa och ännu ett par solglasögon som har blivit något av mitt nya beroende =)

¤ Har även hunnit med att få halsfluss vilket är mindre roligt. Varför måste det hända tre dagar innan jag åker till Spanien för? Va?! Hoppas pencilinen får mig frisk inom två dagar som läkarna sa.

Vad som händer ikväll är att börja packa resväskan, ladda in låtar på min mp3 samt hämta ner några böcker från vinden som ska få restiden att gå fortare.

Puss på er mina trogna läsare!



Även att jag åkte till sundsvall för att shoppa på H&M.. Glasögon från Åhléns!



Dessa ska få pryda min bak i Spanien. Kostade endast 50 kr så jag var tvungen.



Även denna är från H&M! (ursäkta min dåliga mobilkamera)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: