saraerikacaroline

Jag gilla're

Kategori: Moments Like This

Glad tjej här! Har fått reda på en asskitabra sak idag (vet inte hur jag ska uttrycka mig..). Är iallafall överlycklig hihi!
Nog om det, nu överväger jag att gå ut och gå med någon pratglad varelse eller lägga mig i sängen och se på film.. Tror att jag går ut en sväng nu sen blir det duschen, packa till imorgon och sen film. Beger mig 5 mil väster ut imorgon och stannar troligtvis tills på torsdag eftermiddag. Då spelar Josefinfin match här hemma och jag samt några brudar från spoof ska vara hennes personliga hejjarklack! Under tiden i stan ska jag umgås med ********** och ******* som jag inte har gjort på evigheter! Ska även klippa mig imorgon och det är något jag älskar! Doften i salongen, bli ompysslad, få håret tvättat, topparna klippta, ja jag känner mig alltid som en ny person även om ingen annan ser någon skillnad.
Nu är det dags för duntäcke, film och naturgodis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: