saraerikacaroline

Snart börjar allvaret, på riktigt

Kategori: Moments Like This

Fredag igen och även sommarlovets sista.. Usch det tog emot att skriva det där men sanningen är inte alltid rolig. Sitter på jobbet nu och avverkar min sista dag här för denna sommar, ska troligtvis jobba här på alla loven de två följande åren så jag kan fylla på kontot i takt med det jag spenderar. Känns bra!
Så, vad ska jag göra denna fredag då? Jag ni jag har ingen aning men det lutar mot en mysig hemmakväll med familjen med film och myspys som vi brukade säga när jag var liten och som vi fortfarande gör hehe. Tack vare Linnéa och Maria kan jag fortsätta använda mig av barnsliga termer, titta på Disneyfilmer, leka lekar och få besök av jultomten utan att skämmas, jag menar jag gör det ju för deras skull.. *kikhosta*

Ska fortsätta jobba i x antal timmar till. Är helt lonely på min avdelning på kontoret så jag har egentligen fullt upp med att svara i telefon, dricka te och agera chef, hade bara några minuter över.

   + Caroline =   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: