saraerikacaroline

Subban

Kategori: Moments Like This

Dagens bravader bestod av en resa till staden för att möta upp mina saknade vänner, för en fika såklart! Vad kan vara härligare än en bärpaj på Pause med ett gäng sköna brudar?! Efter fikat blev det lite sökande i affärerna där jag bl.a. hittade en vit klänning och en kavaj till mamma (dock på rea). Tyckte att hon var värd det!
Dagen bestod som vanligt av mycket skratt (Sabina var ju med hehe) och även hemresan gav ett skratt eller två.Tyvärr tyckte inte pappa att det var lika roligt som jag eftersom jag övningskörde för första gången i stan med alla dess rondeller och trafikljus, så det var bara jag som tyckte att mina pinsamma motorstopp i korsningen var något att skratta åt. Är iallafall hemma utan större skador (vet inte riktigt om pappa numera lider av psykiska skador i och för sig) så nu fortsätter packandet av resväskan. Har även hämtat ner några böcker från vinden som jag inbillat mig att jag kommer hinna läsa i Spanien. Aja, have a lot to do, bye!



Minna måste växa på sig alltså..!



Johanna vet hur man ser snygg ut med truten full!



Sabbe sötnosan, my own clown


Kommentarer


Kommentera inlägget här: