saraerikacaroline

Knivhugg i magen

Kategori: Moments Like This

Hade världens mardrömsnatt inatt. Inte pga mardrömmar utan för att jag hade en så otrolig jävla värk i magen! Jag låg och vred mig i timmar innan jag tillslut somnade. Kanske berodde magontan på att jag, Josse och Sandra åt upp en hel kladdkaka tillsammans igår kväll eller så kan det ha berott på att jag har avslutat min pencilinkur vilket tydligen kunde medföra biverkningar efter avslutad kur. Hur som helst så mår jag mycket bättre nu efter några timmars sömn och ska ta och slänga ihop lite brunch och slappa framför TV:n en stund. Har inte så mycket mer planerat idag eftersom vädret begränsar min famtasi, vad kan man gör ute när det regnar liksom? Ska iallafall plocka ihop innehållet av min resväska som jag av en outgrundlig anledning tömt ut på golvet.. Men först mat!



Påväg mot solen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: