saraerikacaroline

Sommarens planer

Kategori: Moments Like This

Har just suttit och sett över planerna för sommaren. Innan idag var det enda jag hade planerat att jobba och gå på yran. Nu har jag lite fler planer, och fler problem. Allt som jag vill hinna med kommer göra att jag knappt hinner jobba något och så får det inte bli. Därför måste jag prioritera bort en massa roliga resor och händelser.. Här är lite av vad jag vill hinna med i sommar:
- Jobba så mycket som möjligt
- Storsloken i Stugun

- Yran
- Motorcykeltur till Norge med pappsen
- Till söder med Elise?
- Sommarstugan vid kusten i norr såklart!
- Fottboll fotboll fotboll
- Spanien med familjen
- Och självklart vänner


Känns som att huvudet vill med än tiden och plånkan klarar av, tyvärr. Det är bara att invänta sommaren och se vad som hinns!
Nu blir det lite mys med gotta framför TV:n med familjen innan jag dra till Elise.
Puss

Kommentarer

  • sabbe säger:

    de känns som om sommarn 09 kommer bli en bra sommar:)

    2009-04-05 | 12:33:16

Kommentera inlägget här: