saraerikacaroline

Påsk

Kategori: Moments Like This

Även fast det är lov nu så har jag varken tid eller lust att blogga. Idag har jag varit ute hela dagen med min familj tillsammans med min mosters familj och grillat, solat och haft allmänt trevligt! Nu har vi avslutat middagen som bestod av lax och pressad potatis och jag har påbörjat ett "projekt" eller vad jag nu ska kalla det. Det går iallafall ut på att lära mig spela gitarr innan jag börjar 2:an på gymnasiet.. Hur det går får vi se, början har inte varit sådär spikrak med tanke på att jag knappt kan stämma gitarren plus att jag får ont i fingrarna på en gång. Jag har någonting att skylla på om det låter dåligt isåfall! Nu ska jag gå och umgås med familjen en stund och äta naturgodis som jag fick i mitt påskägg imorse! Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: