saraerikacaroline

Borta bra men hemma bäst!

Kategori: Moments Like This

Mmm! Sitter och smaskar på en dumlekaka som mamma gjorde till mig idag. Jag tror att jag ska sova borta oftare för när jag väl kommer hem blir jag bjuden på något riktigt gott. Idag hade mamma t.ex. gjort innanlår (jag vet att det låter äckligt, men det är supergott) och hasselbackspotatis! För att inte glömma dumlekakan!
"Sist du var hemma klagade du på att det inte fanns något gott (syftade då på kakor) så nu tog jag och bakade en kaka för din skull." Ibland ör det riktigt bra att ha en mamma ändå.

Egentligen borde jag inte sitta här eftersom jag har en bok att läsa ut tills imorgon, men datorn verkar vara som en magnet och jag är ett liten metellbit som dras med en väldig kraft mot magneten. Ja, det känns iallafall så..
Men imorgon börjar inte förrän kvart i tolv så jag har lite tid på mig innan det också. Dagen börjar med franska och sedan är det idrott, badmington! Då ska Johanna få visa vad hon går för eftersom hon spelar badmington, så nu har du press på dig Johanna, tihi!

Nu måste jag återvända till mitt bokläsande för imorgon är det muntlig redovisning av böckerna som var och en har läst. Det ska bli spännande att höra!

Trevlig kväll // Caroline

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Kände verkligen av pressen ska du veta ;)

    2008-10-01 | 19:54:05

Kommentera inlägget här: