saraerikacaroline

Kvällstid

Kategori: Moments Like This

Heeej!
Första gången jag sitter vid en dator på hela veckan! Jag har nämligen bott hos Sandra enda från i söndags så denna vecka har hon fått så ut med mina kläder utspridda i lägenheten, mitt skramlande på mornarna när jag klivit upp före henne, mitt läxläsande på kvällarna, min ständigt pipande telefon när jag fått sms, mina oförutsägbara skrattanfall mm.. Jag tycker nästan synd om tjejen! Men vi klarade oss iallafall ifrån någon catfight, haha!

Hur som helst, denna vecka har jag:
¤ Gått i skolan
¤ Tränat, och spelat fotbollsmatch
¤ Ramlat med cykeln och skämt ut mig totalt!
¤ Gjort saker jag ångrat, förlåt ännu en gång..
¤ Gråtit pga allt och alla
¤ Varit på fest och träffat trevligt folk
¤ Gått på stan och shoppat lite småsaker
¤ Sovit över hos Elin, med Elise
¤ Ätit mig övermätt ett flertal gånger
¤ Ätit kakor nästan varje dag, (idag blev det överkonsumsion höhö
¤ Haft en allmänt bra vecka!!



Det där fick bli en kort sammanfattning annars hade jag fått suttit här hela natten och det har jag inte tid med. Imorgon är det nämligen match i Hammerdal och eftersom jag inte sovit så mycket som jag borde den här veckan ska jag lägga mig inom kort. Men först ska jag ta mig en efterlängtad dusch innan jag kryper ner i min efterlängtade säng!




Godnatt världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: