saraerikacaroline

Söndag kväll

Kategori: Moments Like This

Go'kväll!

Nu har jag till och med börjat fått klagomål för att jag uppdaterar bloggen så sällan! Därför tänkte jag göra Sabina nöjd och skriva ett litet inlägg, så att hon slutat klaga, haha!

Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva om och därför vet jag inte vart jag ska börja! Jag kan iallafall berätta att jag spenderade min fredagskväll i stan tillsammans med Josefine, Matilda och även Linus och Elin en stund. Efter skolan gick jag, Josse, Matilda och Linus på Subway och åt innan vi gick upp på Campus och tittade på föreningsfotboll. Det roligaste var att det kom så mycket folk men matchen var däremot inte så mycket att hurra för, men det var kul ändå!

Den här veckan kommer mest bestå av plugg och fotboll, det är sista träningsveckan innan uppehållet kan jag passa på att säga. Ska bli riktigt skön att få mer tid till läxorna för nu känns det som att allt görs sista kvällen och det drar in mig i en ond cirkel med lite sömn, dålig koncentration i skolan, lite ork på eftermiddagarna och lite alldeles för lite plugg.

Nej nu ska jag gå och lägga mig i någorlunda tid. Imorgon börjar jag inte förän tio så jag får iallafall lite sovmorgon.

Sov sött!

Kommentarer

  • sabina säger:

    haha äntligen ett inlägg:)

    2008-09-29 | 17:07:49

Kommentera inlägget här: