saraerikacaroline

Blinkblink ;)

Kategori: Moments Like This

Anledningen till att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag är skolan. Jag är helt slut när jag kommer hem! Helst vill jag bara gå och lägga mig men då är det alltid någonting som måste göras, tex läxor eller fotbollsträning. Igår var det träning så då passade jag på att sova hos Sandra så jag slapp åka hem. Men.. pga att jag lämnade min sportbag hos henne, idag för att slippa bära med den på wargen, så glömde jag att ta med både skåpnyckeln och busskortet! Men det löste sig till slut, jag flirtade lite med Josse så jag fick låna hennes skåp, böcker och anteckningsblock och sedan flirtade jag lite med busschauffören också så jag fick åka med hem fastän jag varken hade busskort eller pengar.

I förrgår kväll var jag hos Elise en stund på kvällen och vi fikade och tittade på 50 cent, Get rich or die trying. Vi konstaterade iallafall att 50 cent är heeeet! Snyggare kropp får man leta efter!




Nu ska jag byta om inför kvällens träning! Efter det är det jag som skjutsar mamma in till stan och efter träningen ska vi iväg och titta på ett ställe där jag kanske kommer tillbringa några nätter i veckan. Vi får hoppas att allt går bra!


Puss och hej, gillar dej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: