saraerikacaroline

Äntligen match!

Kategori: Moments Like This

Imorse när jag vaknade skulle jag egentligen ha varit helt själv i huset eftersom hela min familj är borta, MEN.. det var jag inte! Jag hade nämligen två manliga figurer på övervåningen, men lugn bara jag känner dom!

Igår kväll var jag först med Elise och åt middag där vilket var riktigt mysigt. Efter det träffade vi Anton och Markus som vi sedan spenderade resten av kvällen med. Det var också trevligt! Efter att Elise hade gått hem runt tio, elva gjorde vi andra popcorn, tog fram dricka, chips, pommes pinnes mm. och satte oss framför TV:n. Vi såg på något program som hette Room 401 och handlade om att driva med människor genom att göra en massa äckliga saker, tex stoppa ner handen i en fritös.. Det var inget program för mig kan jag ärligt säga, men killarna tyckte det var jättekul (kanske mest för att jag tyckte det var så äckligt?).
Nu har dom iallafall gått hem och jag fördröjer tiden framför datan. Klockan 3 idag har jag match mot Sveg så jag sitter och peppar inför den! Det ska bli riktigt riktigt roligt eftersom det var ett bra tag sedan jag spelade match sist.

Ha en bra söndag! Pussohej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: