saraerikacaroline

Sugen på choklad!

Kategori: Moments Like This

Ni kanske tycker att jag inte har gjort någonting annat ikväll än att blogga, men då har ni fel! Jag har faktiskt tittat på tv, ätit sallad, nachos, nötter och sån där gegga av o'boy pulver och några droppar mjölk. När jag var lite gjorde jag alltid lite sånt när jag kom hem från skolan, men innin mamma kom hem eftersom hon inte tyckte om att jag åt sånt. Jag, min syster och hennes bästis brukade titta på förhäxad på tv:n varje kväll och äta sånt också vilket jag tyckte var jättemysigt! Jag är ganska säker på att dom inte tyckte att det var lika kul med mig i släptåg vad de än gjorde, men såklart att man ser upp till sin syster. Det jobbigaste för dem var nog att de alltid var tvungen att berätta vad programmet handlade om när det blev reklam eftersom jag inte kunde läsa på den tiden och hade lagrat upp med en hel del frågor som jag förväntade mig at få svar på.
Iallafall så var jag bara tvungen att röra ihop lite gegga, för jag var såå sugen på choklad.
(Elise missuppfatta inte nu, haha!)


Förresten så kan Idol lägga ner nu när Loulou åkte ut. Sveriges befolkning har ingen koll på hur en stjärna låter!

Dags att göra lite mer nachos, det är ju trots allt fredag! pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: